tisdag 13 maj 2014

Österlen

Något jag glömt visa för er är lite bilder från en vacker resa till Österlen som jag och Ejner aka el Finkadore åkte iväg på.
 

 

Har hängt på Österlen förut, men det var dags att fräscha upp minnet och man tackar ju inte nej när man blir bjuden på att på i typ en skånsk variant av Fylke huh?! Mycket vandring, där min mobil dog och kameran var glömd tyvärr så fick reevalueate life och inse att man kan njuta av omvärlden utan moderna mekanismer.


 

Åt obehagligt gott käk och fick höra den danska födelsedagsvisan mer än vad som kändes bra för själen för vi firade både farmoderns och Ejners lillasyster Ulrikas födelsedagar. Shid pommes vad jag måste jobba på min danska.
 

Sen drog vi till det stora blå och sen vidare in till Kivik där vi käkade lunch. Skulle egentligen hem då men stannade kvar i idyllen och hängde på ännu ett gårdshotell ännu en natt. 
Varifrån det här är den enda bild jag tagit, men fan det funkar.

xoxoxoxo 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar