tisdag 8 mars 2016

jag fick två blommor så jag satte dem i mitt hår




Idag är det åttonde mars =  internationella kvinnodagen och jag är så jävla glad för alla tjejer jag känner. Ni inspirerar mig varje dag varenda en av er. Alla som jag följer på instagram och twitter, alla tjejer som ger komplimanger till varandra och håller om varandras ryggar. Alla ni tjejer som står upp för varandra, som lånar ut tamponger och läppstift, som backar varandra när snubbar beter sig som svin, tjejer som hjälper varandra när man blivit för full, tjejer som kommer fram till en och följer en på vägen hem för att en läskig typ förföljer en. Alla ni tjejer som ställer er upp och skriker emot när folk beter sig som sexistiska as. Alla ni tjejer är så jävla fucking apgrymma och jag älskar er och jag stöttar er idag och alla andra dagar
Hurra för systerskap!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar