lördag 7 januari 2017

två veckor av momo

En måndag i slutet av november kom jag hem för att hitta min allra bästa Moa i mitt rum. Det var som att vara med i en real life "soldier surprising his daughter"-video. Superfreaky. loved  it

vi åt indiskt och catchade upp med allt som hänt sedan juli. 

drack sangria på vårt favoritställe. gick till gustavs favorit-fiskrestaurang utan gustav.


Tror jag var lite småbakis i princip varje dag på jobbet dessa veckor. Men vad gör man inte för lite nice life. 




Vi åt på en av de illegala kinarestaurangerna, gick på tinderdejter, dansade med gamla flammor. Kom hem  och skedade hela natten (obs fick alltid vara lilla skeden <3), kollade så många avsnitt av parks and rec som vi kunde.





Vi firade Pieras födelsedag. Kan absolut inte fatta att hon är 32 år, finns inget som ger mig så mycket hopp om framtiden som Piera.









Mer dans och untz, och pilla nejlikor i apelsiner, baka lussekatter, gå på julmarknader, prata om sex, gå runt i monsanto, snacka skit om tidigare hyresvärder och läskiga roomies. Jag saknar dig redan så min finaste Moa.

<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar