lördag 4 mars 2017

cool

Får spel. Färgar håret orANGE(t?). Ena sekunden tycker jag det ser härligt och knäppt ut, andra sekunden får jag panik och vill raka av det.  Just nu: ligger på min yogamatta med värmefläkten riktad rakt mot mig och lyssnar på childish gambino. 

Har köpt en basketboll. 

Hittade min drömjacka hos min favoritvintage. Älskar när butiksägare känner igen en och man sitter och snackar skit tillsammans sittandes på de strategiskt utplacerade barstolarna framför kassan. NICE



Maria läser tarotkort, Nicola skakar på huvudet och säger att hon gör det för mycket enligt the book. Vi äter cheese fries ovanför restaurangen och slår huvudet i taket. Jag virkar, Gustav blir arg.



Spanar på utsikten från Nicolas nya lägenhet men blir mer fascinerad av badrummet. Möter upp Luis i hans studio, fattar inte vad han gör men det ser coolt ut i alla fall.



Sover 13 timmar men känner mig inte utvilad. Läser böcker på jobbet. Har sönder min mobil. fuCk
Dricker alldeles för mycket öl hela tiden.Story of my life. Tur att den är billig här i alla fall. 
Jag och Gustav tänker alltid gå ut men det slutar alltid med att vi kollar på film och äter chips istället. Tbh att föredra. 

Ses nästa gång



2 kommentarer:

  1. Vilket är ditt favoritvintage-ställe? Ska dit i maj!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Retro City heter det, ligger mellan Anjos och intendente. Rua Maria Andrade 43 <3

      Radera