tisdag 1 april 2014

No it just can't be

Har idag flutit runt i min överdrivet softa pants som jag kammade hem för cirkus en femma när jag var i Kenya för ganska exakt ett år sedan. Riktiga pantalicious brallisar! Har även köpt en studentklänning och drunknar i förvirring, vet inte vem jag är "VADÅ STUDENT?!", är egentligen fem bast ju. Dessutom verkar den vara obehagligt kort = taggar framtida bootyavlöjande.

Mindre kul sak: min mamma nämnde nyss att jag kommer bli HISSAD på min student? Vad är nu detta för trams? Ska jag bli hissad upp i flaggstången, ska jag bli hissad istället för dissad, ska jag helt enkelt bli kastad upp i luften av massa macho män och extrembootyavslöja min kära bakdel. Frågorna är många, alternativen likaså och jag röstar buttert nej till vartenda ett.

bye dudes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar