torsdag 27 mars 2014

Ramble on



Shit vad den här avlastningstationen endast består av bilder från nedklottrade klubbtoaletter och köpenhamnsnätter just nu, men to be honest är det väl ganska bra betyg på livet.
<3

Spenderade helgen i Köpenhamn som sagt. Det är bra för mig, då jag får öva på att vara tyst istället för att prata sönder och samman alla jag umgås med (må tilläggas att det inte är frivilligt har bara inte en naturlig fallenhet för det vackra språket danska...)

Satt på inrökt bar och pratade med en superskum författare vid namn Klaus som nog hade en liten skruv lös någonstans, det var soft. 

Dock det bästa som hänt den här veckan: LÄMNADE FUCKING IN DET SATANS GYMNASIEARBETET(!!!), till er lättnad mer än min så ni slipper få ett till inlägg med frustrerat klagande över denna uppsats skapad av satan själv. Detta firar vi med lite selfies, selfies är bra för själen.
 

 

Hur rullar livet för er då? Kan ni inte berätta något fint för mig, sånt gillar jag ju!!

ps. måste verkligen införliva lite mer kvalitativa bilder istället för superpixliga iphonepics. Vi tar det nästa gång va.

xxxxxxxxxxxxxx agy



2 kommentarer:

  1. Det ska bli bra väder idag, jag är störkär och vi ska ut och dansa med alla mina kompisar. Gillar denna dagen. Kram

    SvaraRadera
  2. Fyller 20 om några veckor. Planerar en heldag som kommer börja med vin till frukost, fortsätta med vin/öl hela vägen fram till klockan 7 då alla mina käraste kommer, då är det bål och ännu mer vin och shottar som gäller. Sen ska vi dra vidare till klubb, ha vip-bord och dansa röven av oss. Förhoppningsvis får jag även pussas en hel del med en snygg kille. Planerar en av de bästa dagarna i mitt liv.

    SvaraRadera