onsdag 15 oktober 2014

Rop från ett hål

Har egentligen inget alls kul att skriva om men känner att det var längesen jag dumpstrade av mig lite feels så skriver i alla fall.

Gör inte så mycket nu för tiden, eller jo, gör mycket men mest samma sak on repeat.
jobbar>läser>sover>äter tahini direkt ur burken och börja om, dag in dag ut.

Orkar inte ens träna och känner mig ful och fel och tråkig och jätteoinspirerad av mig själv och allt runt omkring mig.

Saknar gymnasiet lite, eller äh, tbh saknar jag typ mest att kunna sjukanmäla mig. Fucking funktion sänd från ovan.

Längtar till den tjugofemte då jag ska få min första knegarlön och få kyssa mina söndriga knegarknogar för att de knegat ihop pengarna så bra. Sen ska jag spara allting i en imaginär burk och bara drömma om livet (la dolce fkn vita) de kommer bringa.

(Här är böcker jag läst i oktober so far:
- Du Sköna Nya Värld av Aldous Huxely
- Egenmäktigt förfarande - en roman om kärlek av Lena Andersson
- Marina av Carlos Ruiz Zafón
- Den hemliga historien av Donna Tartt)
(just nu läser jag Doktor Glas av Hjalle Söderberg.)

Jag hoppas på att hösten blir kul men just nu känner jag mig mest lite trasig och förvirrad. Det skyller jag mest på mens och hormonell obalans.
Paniksökte nyss in till tre olika utbildningar jag verkligen vill gå men som jag vet att jag inte kan bli något inom, mest för att se om jag också kan.

Försöker mest leva i nuet men får lite panikångest av att se mitt arbetsschema en månad framåt.

Äsch vad deppigt det här blev nu. Men så ska det ju också vara ibland.
Ni får pigga upp mig lite granna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar