onsdag 13 april 2016

2016-04-07



 I torsdags var Sarah här och vi tog tåget till Estoril för att sola. Vågorna slog högre och högre, jag blev såklart nervös. Men jag skrev i alla fall i min dagbok att jag mår bra.




Jag drack öl och vi spelade Skip-bo som envisades med att blåsa bort tills jag blev så nervös över att vågorna slog upp så långt att vi fick gå (och för att vi inte ville bli brända, lovar).


Så vi fikade lite istället som vanligt. Sarah fick antagligen en sockerkick och blev superfnittrig, tror jag men jag minns inte riktigt. Jag drack kaffe och åt en såndär soleroglass som jag gillar.

På kvällen kände jag mig så trött och ville bara sova. Men sen kom jag tillbaka och drack en flaska rödvin och dansade i köket, beställde en uber och åkte till lux. Och kvällen BLEV fantastisk. Dans, dans, dans, det är så fantastiskt att ibland få känna att människokroppen enbart existerar för att dansa? Och vi träffade Gustav igen och det var så mycket kärlek ni vet som man bara kan känna på ett dansgolv klockan 06.15.

Efter många om och men kom vi hem och jag sov två timmar innan jag gick upp för att träffa min pappa. Han tog med sig en påse lösgodis, två stockar snus och en burk herbamare till mig. Bra att han kan vara till någon användning någongång.




4 kommentarer:

  1. Heej! vill du berätta lite om hur det är att bo i Lissabon? Och varför ni bor där, chillar ni eller typ pluggar/jobbar?V
    Var det lätt att flytta dit osv? ser såå nice ut!! kram annie

    SvaraRadera
    Svar
    1. hej vännen!! ja, jag kanske borde skriva ett eget inlägg om det? ja jag gör så!! puss

      Radera