söndag 16 oktober 2016

cabo da roca + praia da ursa

Någon helg i mitten av September så åkte jag, Gustav och Luis till Cabo da Roca = Europas västligaste kust som var läskigt fin och läskigt blåsig.











 FAttar ni hur fint? Får förstaklassig panne!1!!! Skulle dessutom ligga en övernaturligt fin strand i närheten så vi ba "easy peasy" och vandrade (läs: dog nästan) dit. Tog tjugo minuter och var bara massa klipphällar med rullande stenar och jag som inte ens hade haft en aning om att jag skulle på utflykt denna dag var kanske lagom glad i mina doc martens... MEN DET VAR SÅ VÄRT DET!!








Förlåt, men är det okej att ett sånt här ställe existerar, och hur kan det vara rimligt att jag kan ta mig dit på ungefär 1,5 timme? Äh, ibland blir man ju bara pirrig i magen av hur fin världen kan va.

Det var allt för denna gång puss och kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar