torsdag 26 mars 2015

EN stor samling babes

 

Några veckor sedan, kanske två. Jag är rockstar hungover, träffar farfar och sedan mina vänner.


Förrförra helgen. Moderna museet i Malmö och kollar på Nils Dardel och det är så fantastiskt fett snyggt. Gå dit!

En jobbselfie klockan 06.30 


Har blivit besatt av att fotografera mina frukostar? Känner mig som någon storbloggare minus fina filter och bra systemkamera

Och hallå!!!! Jag ska flytta hemifrån!!! Och bli sambo!!!! Med min dude!! Blir malmöit i maj alltså. Sickness deluxe










I helgen var jag och Ejner i Köpenhamn. Åt massa god mat, drack massor av öl, dansade en hel del, ÅT SUSHI FÖR FÖRSTA GÅNGEN NÅGONSIN? Firade lite att vi hängt ihop i ett år nu. Wow vad tiden går fort? Helt galet.


Delade även en chessecake med denna sötsnos. Är väldigt ledsen just nu för denna har flyttat till London och min vän Anna ska dit med alldeles strax. Det känns tungt och tråkigt och aningen ensamt. Men jag klarar mig nog, det brukar jag göra.

Följ förresten hennes blogg här; ebbaoctavias den är mycket finare än min och Ebba är en babe

Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar