måndag 30 mars 2015

plant, skirt, shirt




En ny tröja, en ny kjol och en lagom ny planta.

Idag är det måndag och jag har druckit typ åtta koppar kaffe men ändå varit tröttare än vanligt. Löste lunchsudokun, läste lite i Gentlemen, träffade en hel mängd vänner som alla ska iväg och luffa i Asien. 
Får lite perspektiv på livet när alla gör saker och man själv känner att man fastnat i hjulet. 

Kan ni inte kommentera något peppande. Är så tyst här att jag får för mig att det är något internetspöke som ger mig statistik. 
:(((((


puss från moi (detta är en bild ganska lik hur jag känt mig idag)


2 kommentarer:

  1. jag är hemma när fem av mina bästa vänner är i sydamerika och lever lajf och alla sociala medier-flöden är proppade med äventyrliga bilder av massa andra jag känner. var ledsen först, kände mig helt ensam i min stad, men har märkt att jag blivit mycket bättre på att se de vänner jag faktiskt har här och kommit på att man kan hitta på massa roliga saker i sverige också. man växer av att vara hemma när andra åker iväg med! tex. ska ju du flytta ihop med din pojkvän = stor grej och jättemysigt samt något som de flesta i vår ålder (iaf av de jag känner) inte hunnit med än! ps. tror alla känner sig vilsna precis efter gymnasiet när alla valmöjligheter plötsligt ligger framför en. KRAM!

    SvaraRadera
    Svar
    1. <33333333 Så himla fin kommentar, du är bäst i världen! Ja det är verkligen jobbigt när man känner att man fastnat. Måste bara se sig omkring lite mer och göra vad man kan av situationen! KRAM

      Radera