torsdag 16 april 2015

do not eat this


Fyra dagars ledighet, jag är din slav. Och det är helt perfekt det visste vi alla att det skulle vara

Vinna äggpickartävling, vara kass på frisbee, 
samtal om universum (är hooked), mitt eget goda kaffe,
biljardförluster, saknad, yoga och framförallt sol. ÅH SOL JAG ÄR DIN SLAV OM JAG SKA VARA NÅGONS.

+ har sökt in till litteraturvetenskap till hösten
+ ska flytta till malmö supersnart
+ ska ute på the road i sommar
+ ska till krakow om en vecka
+ snart lön = har råd till snus

- saknar mina vänner jättemycket och inte ens facetime hjälper.
:(

love



2 kommentarer:

  1. Hej fina!
    Läst något bra på senaste? Har du tips på 'before you die' böcker som man bara måste måste läsa? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej baby!
      Absolut har jag boktips! Just nu är jag inne i en friends-period så läser inte särskilt mkt, men håller på med gentlemen av Klas Östergren. Serri, läs den så jävla clean och bra bok, himla mysig. Annars är ju Tove Jansson alltid brabättrebäst. Älskar Monika Fagerholm också, läs den amerikanska flickan.

      Radera