onsdag 2 oktober 2013

En kort och koncis vekoresumé

Tjena alla bruttor och brumpor ute i cyberrymden! Jag ska nu ge er en snabb resumé av vad jag upplevt under den senaste veckan/orna. 

Vi börjar med lite vanligt kaffe som är härligt MEN den här bilden innehåller även min första inköpta trisslott någonsin. Inte nog med det men trisslotten var även en vinstlott CASHING --> 60 spänn i min ficka och jag gråter glitter av lycka.
Var på fest med ryskt tema och undrar varför jag inte har pälsmössa on a daily basis (sen kommer jag på att det är min mammas "aha, juste det är därför...").
Kallar detta montage för "känslor gentemot skolan" och tror det ger en ganska klar bild över hur vi alla mår just nu. Som sagt lurar ett prov imorgon och jag är inte jättesugen.



Igår var vi lediga och jag hann se en hel säsong New Girl samt gå på stan med Ebba och leta efter en vinterjacka. Mission not accomplished alltså, hittade inte ett skit förutom... *TRUMVIRVEL*
Den här FANTASTISKA soffan från Svalorna som tyvärr var reserverad. Annars skulle jag köpt den och sovit i den varje natt. Den var ännu vackrare i en mer ljusrosa ton i det verkliga livet. WOW

Ja that's about it. Hade fotomiddag med min vackra spyxgrupp i fredags också, vilket självklart var fabulous.

Nu åter till det där sociologistuderandet.



6 kommentarer:

  1. Hahahaha älskar väl din blogg, nu ska jag stalka den lite till xoxo

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha AW, tack! STALKA PÅ DARLING!
      xxxxxxxxxx

      Radera
  2. hittade just hit och håller med ovan!!! <3 är mkt fascinerad (stavning eh???) över dina coola pics med glittrig redigering, hur har du gjort?!?!? xoxo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Waoaoaoa, tack så mycket babe! Gör dem faktiskt i kära mobben: appen line camera står till ditt befogade så att säga.
      kramkram

      Radera
  3. MEH det där är ju malin????<33333

    SvaraRadera