torsdag 10 oktober 2013

Ett morgoninlägg med lite rosa hår och morgonmadness

God morgon världen! OH NO tänker ni nu, är Agnes en sådan asjobbig morgonpigg person som alla hatar eftersom hen kommer in klockan halv sex på morgonen och sjunger lägereldsvisor och ba *SMILES TO DA WÖRLD*. Nej det är jag ju såklart inte (pusta ut). Gjorde de fenomenala misstaget att gå upp klockan 05:45(!!!!!!) för att plugga. Tänkte visa mitt hår också som jag fixade ljusrosa igår men som kanske ser ut som blaskig hallonsaft istället (jag diggar det stenhårt i alla fall) men färgen ville inte riktigt fastna i min webbkamera så får väl ta lite bättre bilder sen.
Lite ser man kanske. 

Nu känner jag att jag börjar bli sjuk vilket inte är bra eftersom jag ska dricka öl idag och jobba hela helgen så tänkte kämpa vidare på min husmanskur dvs absurda mängder kaffe + sojamjölk med honung <3

OCH TILL ER MORGONPIGGA MÄNNISKOR DÄR UTE: SKÄRP ER INGEN GILLAR ER OCH ER LÄGERELDSSÅNG, SOV FOR FUCK SAKE







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar