onsdag 30 oktober 2013

Rosa pälsar på mig och Myrna i Malmö

Såhär arg var jag imorse på grund av TVÅ anledningar: 1. Jag har fått mens, en självklar bummer men extra stor för mig då jag inte haft min sen juni och vant mig vid det ljuva livet utan mensflow och 2. Detta ovälkomna sign på att jag icke lyckats bli preggo kommer med paketpriset extrem hunger och svullna tuttar vilket resulterade i att jag knappt fick på mig min tröja men jag skrek "AGNES DON'T LET THE BOOBS STOP U" och sen sprang jag ut i världen och skrattade.

Har förresten köpt en rosa päls med luva som man kan vara extremt pimp i
Eller nallebjörnsgosy om man nu föredrar det (själv diggar jag en combo av båda, får en härlig effekt på vardagen)

Tråkig sak jag upptäckte var att jag fyllesprungit i en massa lera med mina airmax wäwä.
MEN MEN...

Drog upp luvan, sa fuck u till mensen och universum och pallrade mig in till stan

Supertråkigt väder och stad så mötte upp en inte lika supertråkig tjej dvs Myrna och åkte till MALMOE

Tvingade Myrna låtsas titta blommor pga estetiskt tilltalande bild 

Vi gick och kollade 2nd hand, Myrna köpte en überLÄCKER rödluvejacka utan luva.

Och provade en CRAZY luden keps say whut

Sen åkte vi hem och nu ska jag dricka öl
Hejdå från agy pagy och power till alla andra menssjälar där ute.
xx

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar